Wikia

Week 22

Week 23

Week 24

Aflevering 111 (#1936) - maandag 30 januari 2006

De samenwoonstress slaat toe bij Jetteke. Maaike gaat op zoek naar een studentenjob. Bij Vercammen heerst er verdeeldheid, nu de opleverdatum met een maand is vervroegd. Marianne treedt in actie tegen de vlooien. Eric vraagt aan Sam om Sofie in de gaten te houden.

Aflevering 112 (#1937) - dinsdag 31 januari 2006

Maaike wordt op proef aangenomen door Werner in de Fit & Fun. Aisha is geslaagd voor haar examens en gaat dat vieren. Op aandringen van Simonne brengt Frank een bezoek aan dokter Smeekens. Sam polst bij Marianne in verband met een lening voor de rijlessen.

Aflevering 113 (#1938) - woensdag 1 februari 2006

Simonne is niet tevreden over Franks gedrag bij de dokter. Sofie raakt steeds dieper in de put, zelfs Bengo lijdt eronder. Franky en Simonne gaan op bezoek bij Lowieke. Franky’s poging om Lowieke op te beuren, valt bij Leontien niet in goede aarde.

Aflevering 114 (#1939) - donderdag 2 februari 2006

Sam en Femke worden de trotse eigenaars van een tweedehandswagen. Cois doet een poging om het seksleven van Frank en Simonne wat op te krikken. Sam schakelt Martine in om Sofie in de gaten te houden. Luc betrapt Marie bij het bed van Lowieke.

Aflevering 115 (#1940) - vrijdag 3 februari 2006

Renzo geeft Sofie iets om te kunnen slapen. Simonne stuurt Frank terug naar de dokter. De serviceflats worden feestelijk geopend, maar nonkel Tuur laat op zich wachten. Sam en Femke hebben een verrassing voor elkaar. Leontien krijgt een erg bittere pil te slikken.