Wikia

Week 24

Week 25

Week 26

Aflevering 121 (#1946) - maandag 13 februari 2006

Sam heeft de nacht doorgebracht in de loft. Walter komt tot de ontdekking dat Simonne de bubbelbaden bestelde en is in alle staten. Waldek wil Kasper uit de instelling halen en tracht zelf zijn verleden te ontraadselen.

Aflevering 122 (#1947) - dinsdag 14 februari 2006

Kasper reageert bijzonder heftig op de naam op de foto. Betty regelt een ontmoeting met Walter op het golfterrein. Simonne is de verwijten van Leontien en Walter grondig beu. Ze laat het bureauwerk in de steek en wordt thuis warm onthaald door Frank.

Aflevering 123 (#1948) - woensdag 15 februari 2006

Waldek neemt Eric in vertrouwen. Samen gaan ze op zoek naar het geheimzinnige verleden van Kasper. Walter neemt Nancy in dienst als poetsvrouw voor Marianne. Leontien slaagt erin met Buelens een afspraak te maken voor de ondertekening van het verkoopscontract.

Aflevering 124 (#1949) - donderdag 16 februari 2006

Leontien geniet van haar succes bij Buelens. Luc lucht zijn hart bij Simonne. Marianne is niet opgezet met haar nieuwe poetsvrouw. Aisha gaat in op de uitnodiging van Sofie om mee te gaan naar een fuif.

Aflevering 125 (#1950) - vrijdag 17 februari 2006

Luc komt thuis met Lowie. Bij Eldorado wachten ze tevergeefs op Buelens, die zijn kat stuurt. Walter doorziet de hele opzet en haast zich naar Jacques. Waldek komt dankzij Eric meer te weten over het geboortedorp van Kasper. Rosa krijgt onverwachts bezoek.