Wikia

Week 25

Week 26

Week 27

Aflevering 126 (#1951) - maandag 20 februari 2006

Eva gedraagt zich erg vreemd. Rosa is ongerust vooral wanneer blijkt dat Eva plots weer verdwenen is. Waldek beslist Lydia in te lichten. Renzo vertelt Sofie dat hij diep in de schulden zit.

Aflevering 127 (#1952) - dinsdag 21 februari 2006

Leontien probeert Lowie zoveel mogelijk te ontwijken.Rosa en Jenny vernemen waarom Eva is teruggekomen. Renzo probeert Sofie voor zijn kar te spannen. Waldek probeert de echte naam van Kasper te achterhalen.

Aflevering 128 (#1953) - woensdag 22 februari 2006

Marie komt Lowie opzoeken, maar stuit op Leontien.Kasper onthult zijn echte naam. Maarten wil Nand helpen, maar is verrast door de vraag van Eva om het stil te houden. Rosa vertelt Eva over de zelfmoordpoging van Werner.

Aflevering 129 (#1954) - donderdag 23 februari 2006

Tony komt zijn geld halen bij Renzo, maar treft er alleen Sofie aan. Tony jaagt Renzo en Sofie de stuipen op het lijf. Hij bedreigt hen en eist zijn geld terug. Marianne hoort dat Walter en Betty opnieuw contact hebben en reageert woedend. Eva gaat Werner opzoeken. De kijkdag in Eldorado levert niks op.

Aflevering 130 (#1955) - vrijdag 24 februari 2006

Werner en Martine hebben eindelijk voor elkaar gekozen. Eva krijgt slecht nieuws te verwerken. Sofie en Renzo zetten Sam en Femke onder druk om hun geld terug te krijgen. Maaike wordt beschuldigd van diefstal.