Wikia

Week 27

Week 28

Week 29

Aflevering 136 (#1961) - maandag 6 maart 2006

Sofie bezoekt Renzo in de gevangenis. Eric versiert een job voor Maaike. Rosa probeert Waldeks enthousiasme over het pleegouderschap in te tomen. Martine spelt Eric de les over Sofie. De Eldoradodroom spat uit elkaar.

Aflevering 137 (#1962) - dinsdag 7 maart 2006

Franky wil op voetbalkamp, maar Simonne ziet dat financieel niet zitten. Frank verzuimt zijn werk. Eric wil een goed gesprek met Sofie. Werner meent het serieus met Martine.

Aflevering 138 (#1963) - woensdag 8 maart 2006

Frank denkt een oplossing te hebben voor het geldprobleem. Rosa maakt zich zorgen over de screening. Waldek daarentegen voelt zich al helemaal vader. Mathilde stelt Eva voor bij haar te komen wonen. Eddy jut de werklui op om te gaan klagen bij Leontien.

Aflevering 139 (#1964) - donderdag 9 maart 2006

Leontien besluit helemaal voor haar gezin te gaan, op één voorwaarde: Luc moet alle contact met Marie verbreken. Angele ziet Frank met een andere vrouw. Walter boekt succes als zakenman. Sofie en Aisha gaan op stap.

Aflevering 140 (#1965) - vrijdag 10 maart 2006

Angèle confronteert en chanteert Frank. Nand krijgt zijn transplantatie. Luc en Leontien smeden een sluw plan. Waldek en Rosa krijgen een hoogoplopende ruzie. Een dame van de Dienst Pleegzorg is hiervan getuige.