Wikia

Week 28

Week 29

Week 30

Aflevering 141 (#1966) - maandag 13 maart 2006

De screening van Rosa en Waldek verloopt niet zoals gehoopt. Leontien slaagt erin een appartement te verkopen en ontvangt een deel van het geld in het zwart. Ze stelt Luc voor een moreel dilemma. Nand reageert met afstotingsverschijnselen.

Aflevering 142 (#1967) - dinsdag 14 maart 2006

De dokter kan geen uitsluitsel geven over de toekomst van Nand. Luc gaat in op Leontiens voorstel. De werklieden staken omdat ze nog steeds niet zijn uitbetaald. Marianne gaat een weekje op bezoek bij Ann. Walter krijgt telefoon van Betty.

Aflevering 143 (#1968) - woensdag 15 maart 2006

Maaike vindt een job in een discotheek. Tony chanteert Sofie. Martine verbiedt haar nog langer met Renzo om te gaan. Angèle gaat Frank bespieden terwijl die op café zit. Marie sluit een deal met Jacques.

Aflevering 144 (#1969) - donderdag 16 maart 2006

Walter liegt tegen Marianne. Martine probeert greep te krijgen op Sofie. Frank negeert de hevige beschuldigingen van Angèle. Simonne vindt een schouder om op te huilen. Nand viert zijn eerste verjaardag, maar zijn toestand gaat er niet op vooruit: Eva is radeloos.

Aflevering 145 (#1970) - vrijdag 17 maart 2006

Sofie is totaal overstuur door Tony’s voorstel. Ze bezoekt Renzo in de gevangenis. De inboedel van het magazijn van Vercammen blijkt gestolen te zijn. Leontien en Luc zijn onbereikbaar. De bank laat beslag leggen op het Eldorado-gebouw. Mia wil een gesprek met Jenny.