Wikia

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 151 (#1976) - maandag 27 maart 2006

Cois voelt zich schuldig nu hij Frank heeft buiten gezet. Sofies eerste afspraakje met een klant loopt goed af. Aisha is ontzet wanneer ze verneemt waar Sofie mee bezig is. De arbeiders van Eldorado stappen naar Luc en Leontien en het komt tot een handgemeen. Mathilde wil Eva een appartement schenken.

Aflevering 152 (#1977) - dinsdag 28 maart 2006

Leontien en Luc besluiten Lowie naar het internaat te sturen. Betty vraagt Walter uit over Marie, de nieuwe handlangster van Jacques. Martine en Werner hebben concrete verhuisplannen. Cois gaat Frank zoeken. Eva weet niet wat ze aanmoet met Mathildes voorstel.

Aflevering 153 (#1978) - woensdag 29 maart 2006

Aisha stapt ten einde raad naar Femke om haar zorgen over Sofie met iemand te kunnen delen. Walter ondervraagt Marie over Jacques. Waldek bedenkt een plan om Eva te helpen. Mia daagt op in Ter Smissen: Rosa trekt meteen haar conclusies. Cois ontdekt per toeval de verblijfplaats van Frank.

Aflevering 154 (#1979) - donderdag 30 maart 2006

Cois probeert Frank te overhalen om terug naar huis te keren. Mathilde zet haar schouders onder de voorbereidingen van de benefiet. Maaike probeert Eric te verleiden. Sam helpt Werner verhuizen. Femke heeft een confronterend gesprek met Sofie. Ze besluit haar te helpen.

Aflevering 155 (#1980) - vrijdag 31 maart 2006

Angèle is kwaad op Cois omdat hij Frank heeft geholpen. Femke volgt Sofie op haar volgende escorte-date. Nancy verwijt Walter dat Eddy weer aan het drinken is door de moeilijkheden met Eldorado.