Wikia

Week 31

Week 32

Week 33

Aflevering 156 (#1981) - maandag 3 april 2006

Tony bedreigt Femke terwijl Sofie een afspraak heeft met een klant. Eva mag bij Marie intrekken. Angèle pakt Simonne hard aan over Frank. Nancy verraadt Walter bijna. Martine krijgt een onverwachte brief.

Aflevering 157 (#1982) - dinsdag 4 april 2006

Nancy chanteert Walter. Mo en Waldek doen Werner een plezier en herstellen een lek in de kelder van de Fit & Fun. Simonne wil de waarheid horen van Frank. Betty onderneemt een wanhoopspoging. Leontien vindt haar vechtlust terug en wil Vercammen terug voor zich krijgen. Eddy besluit Leontien en Luc een bezoekje te brengen.

Aflevering 158 (#1983) - woensdag 5 april 2006

Luc beseft dat Lowie niet meer veilig is en beslist hem naar een internaat te brengen. Betty geeft toe dat ze Walter nog altijd graag ziet. Jenny ontdekt Aisha’s geheim. Cois eist van Angèle dat ze stopt met ruzie te stoken tussen Frank en Simonne.

Aflevering 159 (#1984) - donderdag 6 april 2006

Tony bedreigt Femke opdat ze niet naar de politie zou stappen. Het laatste gesprek met Mia loopt niet van een leien dakje voor Rosa en Waldek. Martine maakt een belangrijke beslissing over haar toekomst. Aisha vertelt de waarheid tegen Mo. Walter stort zijn hart uit bij Eric.

Aflevering 160 (#1985) - vrijdag 7 april 2006

Ter Smissen Baget is overhoop gehaald. Femke besluit tot actie over te gaan. Werner krijgt controle van de sociale inspectie. Maaike en Eric beleven een intiem moment. Walter speelt open kaart met Marianne. De openbare verkoop van El Dorado vindt plaats: Leontien tracht te redden wat er te redden valt, maar er zijn kapers op de kust.