Wikia

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 161 (#1986) - maandag 10 april 2006

Frank is verdwenen. Hij heeft zijn trouwfoto en de bestelwagen meegenomen. Angèle geeft af op Frank, Cois blijft hem verdedigen. Luc en Leontien proberen elkaar te overtuigen van hun gelijk. Leontien heeft maar één doel: Vercammen moet terug van haar worden. Walter bespreekt de gevolgen van zijn eerlijkheid met Eric.

Aflevering 162 (#1987) - dinsdag 11 april 2006

Femke waarschuwt Sofie. Eric bespreekt met Walter zijn gevoelens voor Maaike. Leontien probeert Vercammen terug te kopen van Jacques, maar komt van een kale reis thuis. Cois blijft Frank verdedigen. Hij wordt uiteindelijk door Angèle en Simonne aan de deur gezet.

Aflevering 163 (#1988) - woensdag 12 april 2006

Cois trekt in bij Marie en Eva. Marie belooft hem ook opnieuw in dienst te zullen nemen bij Vercammen. Aisha vertelt Mo dat ze opnieuw naar de moskee wil. De screening van Kasper verloopt allesbehalve vlot. Marianne lucht haar hart bij Jenny.

Aflevering 164 (#1989) - donderdag 13 april 2006

Jacques probeert Betty terug in te palmen, maar dat lukt voorlopig niet. Onder invloed van Jenny toont Marianne meer begrip jegens Walter. Martine besluit te stoppen met lesgeven. Jenny kan Werner overtuigen om Nicole & Hugo te vragen voor de benefiet. De innige band tussen Kasper en Waldek ontdooit alle harten.

Aflevering 165 (#1990) - vrijdag 14 april 2006

Cois doet er alles aan om Frank terug te vinden, voorlopig zonder resultaat. Na een discussie tussen Nancy en Marianne valt Nancy flauw. Renzo komt vrij en ontdekt dat Sofie verslaafd is aan coke. Maaike doet opnieuw een poging om Eric te verleiden. Er vindt een overval plaats op de plaatselijke juwelier Santens.