Wikia

Week 33

Week 34

Week 35

Aflevering 166 (#1991) - maandag 17 april 2006

Sofie geeft toe dat ze als escorte werkt voor Tony. Renzo belooft haar te helpen. Franky verwijt Simonne dat zij de oorzaak is van de verdwijning van Frank. Maaike en Eric leggen hun onenigheid bij en gaan samen op reportage. Simonne weigert in te gaan op het jobaanbod van Jacques.

Aflevering 167 (#1992) - dinsdag 18 april 2006

Simonne vindt uiteindelijk toch een manier om Franky zijn nieuwe outfit te kopen. De dienst Pleegzorg heeft een besluit genomen in de zaak Kasper. Martine verneemt dat Werner meewerkt aan het benefiet voor Nand. Frank wordt gezocht wegens roofmoord.

Aflevering 168 (#1993) - woensdag 19 april 2006

De politie doet een huiszoeking bij de familie Bomans. Marianne is ervan overtuigd dat Walter nog steeds gevoelens heeft voor Betty. Renzo heeft een deal gesloten met Tony. Simonne en Angèle krijgen het opnieuw aan de stok. Simonne zoekt haar toevlucht bij Mo.

Aflevering 169 (#1994) - donderdag 20 april 2006

De camionette van Frank wordt gevonden. Eva heeft haar twijfels over de benefietactie. Waldek en Mo willen ingaan op het voorstel van Marie, op voorwaarde dat Simonne ook een job krijgt. Cois ziet dat Angele interesse heeft voor Jacques. Werner raadt Luc aan de stock te verkopen.

Aflevering 170 (#1995) - vrijdag 21 april 2006

Simonne neemt de job niet aan en krijgt daarnaast ook nog eens de curator op bezoek. Werner en Martine hebben onenigheid over de gift van 1000 euro voor de benefietactie. Luc vertelt Walter waar de stock is, zodat hij zijn personeel kan uitbetalen. Leontien stort in.