Wikia

Week 34

Week 35

Week 36

Aflevering 171 (#1996) - maandag 24 april 2006

Simonne is radeloos na het bezoek van de curator. Het benefiet begint vorm te krijgen. Marianne en Walter hebben apart de nacht doorgebracht. Jacques heeft de geldkraan dichtgedraaid. Sofie krijgt een neusbloeding, maar wil geen dokter zien. Marie krijgt goed nieuws van haar advocate. Frank voelt zich ellendig en zoekt opnieuw contact.

Aflevering 172 (#1997) - dinsdag 25 april 2006

Cois zoekt Frank op. Franky komt thuis en is verdrietig wanneer hij merkt dat zijn papa er nog altijd niet is. Eric is in de wolken over de samenwerking met Maaike. Jacques schept er genoegen in Betty te vernederen. Leontien krijgt slecht nieuws te verwerken.

Aflevering 173 (#1998) - woensdag 26 april 2006

Leontien beseft dat Luc haar bedrogen heeft. Luc biecht zijn deal met Walter op. Eric ziet Maaike met een andere jongen, en beseft dat hij jaloers is. Walter en Marianne proberen Betty te vergeten, maar dat is buiten Betty gerekend. Franky komt bont en blauwgeslagen terug van school. Hij heeft er zijn vaders reputatie moeten verdedigen.

Aflevering 174 (#1999) - donderdag 27 april 2006

Betty brengt Marianne’s vertrouwen weer aan het wankelen. Marie gaat bij Leontien op bezoek, ze heeft iets belangrijks te melden. Eric staat op het punt te zwichten voor Maaike’s charmes. Sofie brengt Femke op de hoogte van Renzo’s laatste deal. Nicole en Hugo arriveren in Ter Smissen.

Aflevering 175 (#2000) - vrijdag 28 april 2006

Leontien begint zich steeds vreemder te gedragen. Luc is ten einde raad. Angèle vermoedt dat Cois iets verbergt en verwittigt de politie. Marianne blijft Walter wantrouwen. Voor Walter is de maat vol. Het optreden van Nicole en Hugo dreigt de mist in te gaan. Kort voor het benefiet van start gaat, zijn ze spoorloos verdwenen. Simonne krijgt onaangenaam bezoek over de vloer. Tijdens het afspraakje met haar laatste klant onderneemt Sofie een wanhoopspoging.