Wikia

Week 35

Week 36

Week 37

Aflevering 176 (#2001) - maandag 1 mei 2006

De waarheid rond Sofie komt aan het licht. Eric, Martine en Sam reageren geschokt. Femke krijgt het zwaar te verduren. Marianne verbant Walter naar de logeerkamer. Tussen Simonne en Angèle groeit de spanning. Simonne krijgt bezoek van de politie.

Aflevering 177 (#2002) - dinsdag 2 mei 2006

De relatie tussen Sam en Femke wordt op de proef gesteld. Cois doet verwoede pogingen om Frank vrij te pleiten. De huiszoeking levert niets op. Marie hernieuwt haar aanbod aan Simonne. Eva is in de wolken met het resultaat van het benefiet.

Aflevering 178 (#2003) - woensdag 3 mei 2006

Femke krijgt iemand van de narcoticabrigade op bezoek. Manfred en Bonnie vernemen dat Frank is opgepakt. Frank probeert de hoofdinspecteur ervan te overtuigen dat hij onschuldig is. Sofie reageert hysterisch wanneer ze van Femke verneemt dat Renzo voor goed weg is.

Aflevering 179 (#2004) - donderdag 4 mei 2006

Luc stort zijn hart uit bij Werner. Die raadt hem aan Lowie terug te halen uit het internaat. Marie biedt Luc werk aan. Aisha leert Kasper Nederlands. Sofie mag naar huis en wil terug bij Eric intrekken, tot ongenoegen van Martine.

Aflevering 180 (#2005) - vrijdag 5 mei 2006

Marie doet een poging om Cois uit de gevangenis te krijgen. Het afkickproces van Sofie verloopt erg moeizaam. Simonne verneemt van Cois dat Angèle Frank heeft aangegeven bij de politie. Luc neemt een belangrijke beslissing.