Wikia

Week 36

Week 37

Week 38

Aflevering 181 (#2006) - maandag 8 mei 2006

Terwijl er een grote klopjacht naar hem plaatsvindt, wil Frank zijn onschuld bewijzen. Bonnie tracht Manfred te overtuigen een nieuwe slag te slaan. Het conflict tussen Simonne en Angèle escaleert. Luc begint zijn eerste werkdag. Het werkvolk ziet hem niet graag komen.

Aflevering 182 (#2007) - dinsdag 9 mei 2006

Sofie zet Aisha onder druk om coke te gaan kopen. Martine ontdekt nog meer geheimen van haar dochter. Luc belooft Leontien dat hij Vercammen terug zal winnen. Cois gaat Frank zoeken en in ’t Schandaal geraakt hij aan de praat met Bonnie.

Aflevering 183 (#2008) - woensdag 10 mei 2006

Martine en Eric krijgen een tweede mokerslag als blijkt dat Sofie escorte heeft gedaan. Sofie beseft dat ze hulp nodig heeft. Aisha bekent Mo dat ze zelf ook gedeald heeft. Femke zoekt contact met de narcoticabrigade. Werner voelt zich een beetje verwaarloosd door Martine. Angèle is in de Fit & Fun blijven slapen.

Aflevering 184 (#2009) - donderdag 11 mei 2006

Eric, Martine en Sam verstoppen een brief van Renzo. Walter confronteert Marianne met haar ziekelijke jaloezie. Femke en Wim zetten een val op voor Tony. Martine zegt een afspraakje met Werner af.

Aflevering 185 (#2010) - vrijdag 12 mei 2006

Werner en Martine leggen het bij. Waldek plant een weekendje met Kasper en Rosa. Luc imponeert Marie met zijn nieuwe strategie. Sam heeft medelijden met Sofie en geeft haar de brief van Renzo. Betty brengt een onverwacht bezoekje aan Marianne.