Wikia

Week 37

Week 38

Week 39

Aflevering 186 (#2011) - maandag 15 mei 2006

Marianne weet niet meer hoe ze zich moet gedragen tegenover Walter. Werner wil dat Angèle een andere slaapplaats zoekt. Simonne kan Franky’s eten op school niet meer betalen. Marie en Luc krijgen er een nieuwe collega bij.

Aflevering 187 (#2012) - dinsdag 16 mei 2006

Marianne stort haar hart uit bij Nancy. De relatie tussen Werner en Martine verloopt stroef. Werner besluit Nandje op te zoeken. Luc is verontrust omdat Leontien heel normaal doet. De familie Bastiaens wil komaf maken met het verleden.

Aflevering 188 (#2013) - woensdag 17 mei 2006

Martine en Eric gaan naar Sofie’s school om te informeren hoe het nu verder moet. De samenwerking tussen Marie, Luc en Betty verloopt niet al te soepel. Femke en Sam zitten op een dood spoor in hun relatie. Sam neemt Sofie mee naar de Fit & Fun.

Aflevering 189 (#2014) - donderdag 18 mei 2006

Eric en Martine komen tot het besef dat Sofie professionele hulp nodig heeft. Simonne wil weten of Franky de waarheid vertelt. Ze gaat met hem mee naar het kraakpand waar Frank ondergedoken zat.

Aflevering 190 (#2015) - vrijdag 19 mei 2006

Bonnie en Manfred maken van de gelegenheid gebruik om een nieuwe overval te plegen. Sofie komt deze keer zelf om hulp vragen bij Martine. Eric krijgt een brief van Maaike. Betty doet een ultieme poging om Walter te verleiden. Werner krijgt slecht nieuws te verwerken.