Wikia

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 41 (#1866) - maandag 24 oktober 2005

Eric is teleurgesteld wanneer hij hoort dat de kinderen een toffe avond hebben doorgebracht bij Martine. Rosa laat duidelijk blijken dat niemand zich met haar zwangerschap moet moeien. Marie heeft een fantastisch aanbod voor Walter.

Aflevering 42 (#1867) - dinsdag 25 oktober 2005

Marianne is enthousiast over het voorstel van Marie, maar Walter twijfelt. Martine komt haar inboedel ophalen wat voor de nodige spanningen zorgt. Aisha probeert Mo te overtuigen dat hij verder moet met zijn leven.

Aflevering 43 (#1868) - woensdag 26 oktober 2005

Franky verveelt zich nu Frank en Simonne alleen nog oog lijken te hebben voor Eldorado. Bij de Fit & Fun komt er een oude bekende over de vloer. Rosa en Waldek gaan naar de gynaecoloog voor een eerste echografie.

Aflevering 44 (#1869) - donderdag 27 oktober 2005

Franky komt zelf met een oplossing voor zijn probleem. Martine doet een vreemde ontdekking. Jenny wil haar vertrek naar Zuid-Frankrijk nogmaals uitstellen, maar krijgt het deksel op haar neus.

Aflevering 45 (#1870) - vrijdag 28 oktober 2005

Werner neemt Luc in vertrouwen. Martine eist haar deel van de loft op en wil bovendien scheiden. Walter reageert zeer vreemd wanneer de nieuwe kandidaat-aannemer voor Eldorado in Ter Smissen verschijnt.