Wikia

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 66 (#2091) - maandag 4 december 2006

Simonne wil in alle rust een keuze kunnen maken. Kasper en Franky worden aangepakt door de pesters. Sofie wil dat Sam haar helpt om haar ouders in te lichten over haar plannen. Nancy durft plots voor zichzelf opkomen.

Aflevering 67 (#2092) - dinsdag 5 december 2006

Franky, Kasper en de pesters Tom en Kevin worden op het matje geroepen bij de vertrouwensleerkracht, Kaat. Werner vertelt Luc het goede nieuws. Het klikt tussen Dorien en Sofie, maar Sam maakt zich zorgen om Eric. De verstrooidheid van Nancy heeft grote gevolgen.

Aflevering 68 (#2093) - woensdag 6 december 2006

Simonne vertelt Yvette wat haar allemaal is overkomen. Femke krijgt het financieel moeilijk. Een lek in de Fit en Fun zet een domper op de vreugde van Werner en Martine. Marie wil Lowie en Luc een onvergetelijke sinterklaas bezorgen.

Aflevering 69 (#2094) - donderdag 7 december 2006

Mia valt onverwachts binnen in Ter Smissen, Rosa en Waldek proberen de schijn hoog te houden. Cois verspreekt zich en brengt daardoor Frank in de problemen. De Fit & Fun moet nog een tijdje gesloten blijven. Maarten nodigt Eva uit op een uitstapje.

Aflevering 70 (#2095) - vrijdag 8 december 2006

Simonne heeft een moeilijke beslissing genomen. Eric ontdekt toevallig het geheim van Sofie. Even later zorgt Martine voor een nog grotere schok met haar nieuws. Kasper en Franky nemen wraak op Kevin en Tom.