Wikia

Week 16

Week 17

Week 18

Aflevering 81 (#2106) - maandag 25 december 2006

Simonne meldt het slechte nieuws aan Aisha. Marianne is doodmoe na een nachtje babysitten op Britney. Smeekens besluit Nancy en Eddy op hun plichten als ouders te wijzen. Cois is razend als hij hoort wat Frank allemaal heeft uitgestoken.

Aflevering 82 (#2107) - dinsdag 26 december 2006

Monard heeft het spelletje van Frank door. Dorien vindt dat Aisha dringend eens een eigen leven moet beginnen leiden. Werner en Julie genieten van hun tijd samen. Sam stelt voor om de kamers in de loft te verhuren, maar Eric is niet geïnteresseerd.

Aflevering 83 (#2108) - woensdag 27 december 2006

Monard is overtuigd van Mo’s onschuld. Karin Baert raadt Frank aan om de waarheid te vertellen. Marianne probeert Eric op te monteren en nodigt hem uit voor oudejaar. Luc maakt zich zorgen om Frank.

Aflevering 84 (#2109) - donderdag 28 december 2006

Luc krijgt de kans om Marie Design te nekken. Waldek wil graag naar Polen om zijn familie te bezoeken. Op de loft wordt alles in gereedheid gebracht voor hun oudejaarsfuif. Cois lost het mysterie van de 6000 euro op.

Aflevering 85 (#2110) - vrijdag 29 december 2006

De oudejaarsfuif in de loft is een groot succes. Maar Sam maakt zich wel wat zorgen om Eric die spoorloos is. Femke is kwaad op Nancy omdat er niks meer overblijft van de 6000 euro. Het zint Mathilde niet dat Eva nog altijd contact zoekt met Werner. Ze wil dat Maarten snel in actie schiet.