Wikia

Week 17

Week 18

Week 19

Aflevering 86 (#2111) - maandag 1 januari 2007

Luc en Marie hebben samen oudejaar gevierd, maar Marie begint te twijfelen. Femke heeft het moeilijk om haar moeder te vergeven. Marianne wordt geplaagd door migraine. Martine is niet opgezet met de laatste frats van Eric.

Aflevering 87 (#2112) - dinsdag 2 januari 2007

Mo wil Simonne helpen, maar Yvette vindt dat geen goed idee. Sam gaat op zoek naar een knappe huurster. Martine stuurt Eric wandelen als hij komt onderhandelen over Bengo. Voor Eric is dat de laatste druppel.

Aflevering 88 (#2113) - woensdag 3 januari 2007

Nancy voelt zich schuldig tegenover Femke. Eddy gaat op zoek naar manieren om snel geld te verdienen. Eva heeft goed nieuws voor Femke. Julie, Martine en Werner gaan samen schaatsen. Marie neemt wat afstand van Luc.

Aflevering 89 (#2114) - donderdag 4 januari 2007

Leontien wil zo snel mogelijk Lowieke zien. Nancy verzekert Marianne dat ze niet meer drinkt. Sam, Werner en Martine nemen afscheid van Julie. Monard heeft goed nieuws voor Frank.

Aflevering 90 (#2115) - vrijdag 5 januari 2007

Eva geeft toe aan Femke dat ze Maarten stilaan gewoon wordt. Sam heeft een nieuwe huurster gevonden voor de leegstaande kamer in de loft. Eric zakt steeds dieper in de put. Luc en Lowie gaan op bezoek bij Leontien.