Wikia

Week 18

Week 19

Week 20

Aflevering 91 (#2116) - maandag 8 januari 2007

Jenny raakt steeds meer gefascineerd door de mysterieuze Victor. Sam is in de wolken met Sindi, maar Aisha en Dorien ergeren zich dood. Franky loopt weg van school. Marie krijgt het moeilijk om haar gevoelens voor Luc te onderdrukken.

Aflevering 92 (#2117) - dinsdag 9 januari 2007

Marianne maakt zich zorgen om Eric. Luc heeft een gesprek met de psychiater van Leontien. Franky gaat langs bij Inspecteur Monard. Marie overtuigt Sandrine dat ze niet verliefd is op Luc.

Aflevering 93 (#2118) - woensdag 10 januari 2007

Mo en Cois besluiten Frank te vergeven, tot grote verbazing van Simonne. Kasper is nog altijd bang dat hij gepest zal worden. Kaat heeft daar een oplossing voor. Sam is kwaad op Eric. Nancy zit verveeld met het blauwe oog dat Eddy Femke heeft bezorgd.

Aflevering 94 (#2119) - donderdag 11 januari 2007

Kevin, Tom en Kasper werken heel goed samen, misschien wel een beetje té goed vindt Kaat. Luc gaat Frank opzoeken in de gevangenis. Maarten doet zijn uiterste best om te helpen in Baget. De werken boven de Fit & Fun moeten meteen weer worden stilgelegd.

Aflevering 95 (#2120) - vrijdag 12 januari 2007

Ten huize Bastiaens is het feest, want Britney wordt gedoopt. Nancy is apetrots en Eddy maakt in een euforische bui een gewaagde belofte. Sam zit nog steeds met Sindi opgescheept. Marie voelt dat ze teveel is en neemt opnieuw wat afstand van Luc.