Wikia

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 6 (#2031) - maandag 11 september 2006

Eddy is apetrots op Britney, maar met Nancy gaat het minder goed. Simonne krijgt in deze moeilijke tijden steun van Jenny. Sam wil het fijne weten over Femkes date met Wim. Kasper veinst de schoolziekte, maar Jenny trapt daar niet in. Leontien wil absoluut voor Lowieke zorgen.

Aflevering 7 (#2032) - dinsdag 12 september 2006

Martine is jaloers en dat vindt Werner eigenlijk wel leuk. Luc komt thuis in een leeg appartement, hij is doodongerust. Angèle begaat een tweede misstap. Eva wordt opnieuw ziek. Eddy en Nancy maken ruzie.

Aflevering 8 (#2033) - woensdag 13 september 2006

Angèle wordt beschuldigd van diefstal, maar ontkent alles. Smeekens toont begrip voor Nancy’s postnatale depressie. Kasper begint te knutselen aan een oude fiets. Marie krijgt een potentiële klant over de vloer. Simonne neemt afscheid van Frank.

Aflevering 9 (#2034) - donderdag 14 september 2006

Marie is enthousiast over het gesprek met Inez, en wil dit gaan vieren met Cois. Werner heeft bewijzen voor de diefstal van Angèle. Eddy maakt een fout als hij Britney gaat inschrijven in het gemeentehuis. Luc verzwijgt nog steeds voor Leontien dat hij bij Marie werkt. Werner en Eva ontmoeten elkaar onverwacht in de supermarkt.

Aflevering 10 (#2035) - vrijdag 15 september 2006

Bianca kan niet geloven dat haar vader een moordenaar is. Frank wordt begraven. Femke mist Sam. Werner moet op zoek naar een nieuwe masseuse. Eva kijkt uit naar haar reis naar Zuid-Afrika. Nancy wil terug naar huis, maar dat kan niet volgens Eddy.