Wikia

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#2121) - maandag 15 januari 2007

Frank wil Franky zien, maar Simonne weigert. Eric voelt zich niet langer thuis in de loft tussen al het jonge grut. Marianne ontdekt dat haar handtas en die van Nancy verwisseld zijn. Waldek wil met Kaat gaan praten over de straf van Kasper.

Aflevering 97 (#2122) - dinsdag 16 januari 2007

Luc probeert het vertrouwen van Leontien terug te winnen. Marianne ontdekt dat er geld verdwenen is uit haar handtas. Aisha en Dorien proberen Sindi zoveel mogelijk te negeren, tot grote ergernis van Sam. Marianne en Ann maken zich steeds meer zorgen om Eric.

Aflevering 98 (#2123) - woensdag 17 januari 2007

Nancy zorgt voor een gespannen sfeer tussen Marianne en Geert. Ann vraagt aan Sam om eens met zijn vader te gaan praten. Femke beseft dat Maarten alles over heeft voor Eva. Luc kan niet ingaan op het verzoek van Frank.

Aflevering 99 (#2124) - donderdag 18 januari 2007

Frank wil Simonne spreken, maar ze laat hem niet binnen. Eddy nodigt Nancy uit op een romantisch etentje. Maarten bedenkt een plan om alleen te zijn met Eva. Waldek overtuigt Jenny om in te gaan op een advertentie.

Aflevering 100 (#2125) - vrijdag 19 januari 2007

Jenny is nieuwsgierig naar haar blind date. Dorien en Aisha proberen Sindi buiten te pesten. Martine is woedend omdat Sam haar uit vakantie heeft teruggeroepen. Smeekens geeft Marianne bloemen.