Wikia

Week 21

Week 22

Week 23

Aflevering 106 (#2131) - maandag 29 januari 2007

Luc is verbaasd dat Leontien niets meer met Vercammen wil te maken hebben. Frank is helemaal ondersteboven van het voorstel van Simonne. Sandrine krijgt een serieuze klap te verwerken, gelukkig kan ze rekenen op de steun van Ann.

Aflevering 107 (#2132) - dinsdag 30 januari 2007

Frank wil wel scheiden, maar alleen onder zijn voorwaarden. Femke overtuigt Werner om Eva aan te nemen als vervangster voor de zieke Daisy. Luc gelooft niet dat Leontien al genezen is. Geert heeft het moeilijk om de confrontatie met zijn verleden aan te gaan.

Aflevering 108 (#2133) - woensdag 31 januari 2007

Marianne wil weten hoe de vork aan de steel zit en vraagt Geert uit. Ann en Sandrine verzwijgen de bekentenis van Emma. Simonne is het eeuwige getwijfel van Mo beu. Maarten belooft Eva om te zwijgen over haar job bij Werner.

Aflevering 109 (#2134) - donderdag 1 februari 2007

Luc belooft een goede advocaat te zoeken voor Frank. Frank en Cois gaan samen op zoek naar een appartement. Jenny en Victor genieten van hun uitstapje naar de zee. Marianne beschuldigt Nancy van diefstal.

Aflevering 110 (#2135) - vrijdag 2 februari 2007

Het uitstapje van Victor en Jenny eindigt in mineur. Mathilde begrijpt niet dat Maarten Eva laat terugkeren naar Werner. Mo probeert Simonne te overtuigen van zijn goede bedoelingen. Frank gaat op zoek naar werk.