Wikia

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 116 (#2141) - maandag 12 februari 2007

Frank leest Luc nogmaals de les. Werner wil de verbouwing van de loft uitstellen. Eva maakt zich zorgen om de reactie van Mathilde. Nancy probeert Victor en Jenny dichter bij elkaar te brengen.

Aflevering 117 (#2142) - dinsdag 13 februari 2007

Geert denkt dat Sandrine stiekem verliefd is op hem. Maarten en Mathilde blijven hun machtspelletje spelen. Leontien vindt een Valentijnscadeautje in de jaszak van Luc. Sam is niet opgezet met de komst van Youssef.

Aflevering 118 (#2143) - woensdag 14 februari 2007

Valentijnsdag! Luc probeert zowel Leontien als Marie tevreden te stellen. Maarten en Eva hebben een geslaagd afspraakje achter de rug. Youssef wordt verwend door Aisha en Dorien. Maar bij Werner en Martine gaat het er iets minder romantisch aan toe.

Aflevering 119 (#2144) - donderdag 15 februari 2007

Kasper wil een waslijst mensen uitnodigen op z’n verjaardagsfeestje. Jenny loopt op wolkjes na de romantische Valentijnsdag. Frank en Cois vinden een appartement. Mathilde wil dat Maarten z’n relatie met Eva meteen verbreekt.

Aflevering 120 (#2145) - vrijdag 16 februari 2007

Marianne is nieuwsgierig naar de relatie tussen Geert en Emma. Marie en Luc plannen een zakenreisje. Eddy wil Frank aan een job helpen. Rosa en Waldek houden een feestje voor Kasper z’n 16de verjaardag.