Wikia

Week 24

Week 25

Week 26

Aflevering 121 (#2146) - maandag 19 februari 2007

Kasper is dolgelukkig met z’n verjaardagscadeau. Jenny beseft dat ze eigenlijk niet veel weet over Victor. Marie vraagt zich af of haar relatie met Luc nog wel toekomst heeft. Eva maakt zich zorgen om de afwezigheid van Maarten.

Aflevering 122 (#2147) - dinsdag 20 februari 2007

Dokter Geert Smeekens neemt het op voor zijn petekind Britney, tot ongenoegen van Marianne. Marie beseft dat ze misschien teveel verwacht van Luc. Martine geeft toe dat ze het momenteel even niet meer ziet zitten. Werner wil Eva ontmoeten, maar Maarten is hem voor.

Aflevering 123 (#2148) - woensdag 21 februari 2007

Mathilde kan het niet verdragen dat Maarten verliefd is geworden op Eva. Frank en Cois beginnen aan de inrichting van hun appartement. Werner lucht zijn hart bij Daisy. Luc probeert nog steeds om de oude Leontien terug naar boven te halen.

Aflevering 124 (#2149) - donderdag 22 februari 2007

Leontien maakt Luc duidelijk wat ze precies wil. Ann en Sandrine groeien dichter naar elkaar toe. Kasper wil met zijn brommer gaan pronken bij Aisha. Frank heeft een ontnuchterend gesprek met advocate Karin Baert.

Aflevering 125 (#2150) - vrijdag 23 februari 2007

Ann maakt zich ernstige zorgen om de gezondheid van Eric. Martine probeert een jaloerse Werner gerust te stellen. Tussen Yvette en Mo klikt het nog steeds niet. Eddy bezorgt Frank een job. Frank wil met Simonne praten.