Wikia

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 131 (#2156) - maandag 5 maart 2007

Luc, Lowie en Marie genieten van hun uitstapje in Eurodisney. Rosa voelt zich in de steek gelaten door Eva en Jenny. Nancy maakt zich zorgen om de schorsing van Eddy. Frank en Cois proberen de wc-potten te verkopen.

Aflevering 132 (#2157) - dinsdag 6 maart 2007

Luc en Marie beseffen dat ze een groot risico lopen om ontmaskerd te worden door Leontien. Jenny verstopt zich voor Victor. Tot grote vreugde van Cois en Frank vliegen de wc-potten de deur uit. Eva laat Rosa verstaan dat ze echt van Maarten houdt.

Aflevering 133 (#2158) - woensdag 7 maart 2007

Marie en Luc proberen alle sporen van hun uitstapje naar Eurodisney uit te wissen. Marianne is niet opgezet met haar nieuwe huisgenoot. Eva is helemaal in de war door het gedrag van Maarten. Cois staat vol vlooienbeten.

Aflevering 134 (#2159) - donderdag 8 maart 2007

Marianne luistert niet naar de waarschuwingen van Nancy, en moet de gevolgen dragen. Sam wil een auto kopen, Eric wil hem helpen. Het gedrag van Sam werkt op de zenuwen van Youssef en Aisha. Sandrine zoekt toenadering tot Geert.

Aflevering 135 (#2160) - vrijdag 9 maart 2007

Aisha weet niet wat ze moet doen nu ze weet dat Kasper verliefd op haar is. Marianne heeft haar pols verstuikt. Leontien doet een schokkende ontdekking. Frank wil een nieuwe lading wc-potten aankopen.