Wikia

Week 27

Week 28

Week 29

Aflevering 136 (#2161) - maandag 12 maart 2007

Luc is in alle staten wanneer hij ontdekt dat Leontien en Lowie samen op stap zijn. Marianne is niet te genieten nu haar pols in het gips is. Cois heeft het erg te pakken voor Daisy. Het examen van Eva is niet zonder problemen verlopen.

Aflevering 137 (#2162) - dinsdag 13 maart 2007

Sandrine voelt zich nog niet klaar om de waarheid te vertellen aan Geert. Eva lucht haar hart bij Maarten.. Marianne wil dat Ann wat afstand neemt van Sandrine. Frank gaat zelf op zoek naar nieuwe wc-potten.

Aflevering 138 (#2163) - woensdag 14 maart 2007

Marie laat Luc duidelijk verstaan dat ze deze situatie niet lang kan volhouden. Simonne vindt dat Mo vrij hard is geweest tegen Kasper en Aisha. Eva krijgt de uitslag van haar examen. Werner en Martine vieren hun een jaar samen zijn.

Aflevering 139 (#2164) - donderdag 15 maart 2007

Waldek probeert een gesprek van man tot man te beginnen met Kasper, maar die heeft geen zin in praten. Leontien provoceert Luc, maar Luc blijft z’n spelletje spelen. Maarten wil alleen zijn met Eva. Martine is helemaal over haar toeren en neemt Daisy in vertrouwen.

Aflevering 140 (#2165) - vrijdag 16 maart 2007

Maarten en Eva brengen samen de nacht door. Frank laat Luc weten dat Leontien op de hoogte is van Lucs relatie met Marie. Eric krijgt goed nieuws van Ann. Victor trotseert Marianne, en dat kan Jenny wel appreciëren. Kasper blijft onaanspreekbaar.