Wikia

Week 2

Week 3

Week 4

Aflevering 11 (#2036) - maandag 18 september 2006

Franky gedraagt zich als de man des huizes. Nancy krijgt steeds meer last van een postnatale depressie. Femke twijfelt tussen Sam en Wim. Ann keert samen met Marianne terug uit New York. Martine heeft haar twijfels over de ontmoeting tussen Werner en Eva.

Aflevering 12 (#2037) - dinsdag 19 september 2006

Marianne laat Eddy en Nancy nog een keer bij haar thuis overnachten. Kasper wil niet meer terug naar school gaan. Peggy en Bianca gaan op bezoek bij hun halfbroertje Franky. Eric wil samen met Martine op bezoek gaan bij Sofie. Luc krijgt het steeds moeilijker om z’n tijd te verdelen tussen Leontien en Marie.

Aflevering 13 (#2038) - woensdag 20 september 2006

Leontien wil weten waar Luc overdag mee bezig is. De wijn van Eddy eist z’n tol. Eric zoekt opnieuw toenadering tot Martine. Sofie wil dat Sam op zoek gaat naar Renzo. Rosa roept Waldek op het matje.

Aflevering 14 (#2039) - donderdag 21 september 2006

Eddy probeert het terug goed te maken met Nancy. Ann vertelt dat het gedaan is tussen haar en Manon. Sam spreekt af met Wim om over Renzo te praten. Cois wil Simonne verrassen met een cadeautje. Marie dwingt Luc om te liegen tegen Leontien.

Aflevering 15 (#2040) - vrijdag 22 september 2006

Eddy belooft niet meer te drinken, maar wel onder één voorwaarde. Bianca keert terug naar Canada. Eva babysit op Britney, zodat Femke en Wim samen kunnen uitgaan. Kasper heeft het moeilijk met de aanwezigheid van Peggy. Leontien loopt Marie tegen het lijf.