Wikia

Week 29

Week 30

Week 31

Aflevering 146 (#2171) - maandag 26 maart 2007

Eva weet helemaal niet meer wie ze nu nog kan geloven. Maarten zoekt steun bij Femke om Eva te overtuigen van zijn gelijk. Sam heeft slecht nieuws voor Martine. Dorien moet Femke uit de nood gaan helpen in Baget.

Aflevering 147 (#2172) - dinsdag 27 maart 2007

Simonne loopt Frank tegen het lijf in de supermarkt. Nu Martine bij Eric is, voelt hij zich plots een stuk beter. Victor helpt Jenny bij de inrichting van haar nieuw appartement. Leontien gaat uithuilen bij Frank en de zieke Cois.

Aflevering 148 (#2173) - woensdag 28 maart 2007

Waldek betrapt Kasper tijdens het chatten. Eva weet niet meer wat ze nu van Maarten moet denken. Dorien heeft Sam opgetrommeld als chauffeur voor Baget. Marie wil samen met Luc een nieuw leven beginnen.

Aflevering 149 (#2174) - donderdag 29 maart 2007

Frank zit in de put na z’n gesprek met Simonne. Cois krijgt een aangename verrassing aan de deur. De dokters willen Eric nog wat verder onderzoeken. Mathilde nodigt Femke uit om Eva gerust te stellen.

Aflevering 150 (#2175) - vrijdag 30 maart 2007

Simonne ziet het niet zitten om Franky te vertellen dat Mo nu bij haar inwoont. Maarten blijft beweren dat Tina nooit heeft bestaan. Kasper heeft een slecht rapport, maar Rosa heeft andere dingen aan haar hoofd. Leontien snijdt zich aan een gebroken kader.