Wikia

Week 31

Week 32

Week 33

Aflevering 156 (#2181) - maandag 9 april 2007

Waldek en Rosa zijn in de wolken met het goede nieuws. Frank wil dat de flat in orde is als Franky komt logeren. Eric krijgt steun uit onverwachte hoek. Dokter Smeekens verstoort het geluk van Marie en Luc.

Aflevering 157 (#2182) - dinsdag 10 april 2007

Eric krijgt slecht nieuws te verwerken. Ann voelt zich schuldig. Dokter Smeekens geeft Leontien goede raad. Simonne heeft het moeilijk nu Franky bij Frank logeert. Cois zorgt voor een extra gezellige sfeer op hun flat.

Aflevering 158 (#2183) - woensdag 11 april 2007

Marie wil dat Luc openlijk uitkomt voor hun relatie. Frank neemt Franky mee op z’n ronde met de vuilniskar. Dokter Smeekens en Sandrine groeien naar elkaar toe. Femke vindt dat Eva zich niet zo mag laten doen door Maarten en Mathilde.

Aflevering 159 (#2184) - donderdag 12 april 2007

Leontien neemt een radicale beslissing. Nu Eva in Fit & Fun werkt, kan Martine haar niet langer ontwijken. Kaspers rapport ziet er niet al te best uit. Franky amuseert zich te pletter bij Frank en Cois. Marianne benadert Sandrine en polst naar haar bedoelingen met Ann.

Aflevering 160 (#2185) - vrijdag 13 april 2007

Dokter Geert is helemaal overdonderd door wat hij heeft gehoord. Sam laat Sofie weten dat Eric ernstige gezondheidsproblemen heeft. Martine zal vanaf maandag weer voor de klas staan. Werner krijgt in Fit & Fun ongewenst bezoek.