Wikia

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 161 (#2186) - maandag 16 april 2007

Eric en Werner worden naar het ziekenhuis overgebracht. De politie start een onderzoek naar de overval. Nancy begint weer te drinken, Femke ontfermt zich over Britney. Geert gedraagt zich nogal afstandelijk.

Aflevering 162 (#2187) - dinsdag 17 april 2007

Mathilde krijgt te horen dat Eva in Fit & Fun werkt. Martine en Sam kunnen niet lachen met de beweringen van Werner. Nu Eddy is opgepakt zoekt Nancy troost bij Marianne en dokter Geert. Marie vertrouwt Leontien niet.

Aflevering 163 (#2188) - woensdag 18 april 2007

Het wordt Martine allemaal een beetje te veel en ze zoekt hulp bij Ann. Cois en Frank kibbelen over het huishoudbudget. Femke pakt Nancy hard aan. Smeekens laat Marianne weten dat hij op de hoogte is van hun geheim.

Aflevering 164 (#2189) - donderdag 19 april 2007

Geert is kwaad op Marianne omdat ze zo lang heeft gezwegen. Mathilde geeft Maarten een alibi voor de avond van de overval. Frank denkt nu echt dat er geen hoop meer is voor hem en Simonne.

Aflevering 165 (#2190) - vrijdag 20 april 2007

De hele familie verenigt zich in het ziekenhuis rond het bed van Eric. Martine neemt een belangrijke beslissing. Marianne probeert een gesprek aan te knopen met Geert. Marie zorgt ervoor dat Luc een afspraak heeft met Karin Baert.