Wikia

Week 33

Week 34

Week 35

Aflevering 166 (#2191) - maandag 23 april 2007

De familie van Eric wacht bang af. De toenadering tussen Geert en Sandrine blijft uit. Luc speelt het spel hard, de spanning tussen hem en Leontien is te snijden. Marie probeert Luc te begrijpen.

Aflevering 167 (#2192) - dinsdag 24 april 2007

Leontien doet beroep op de politie. Femke roept haar moeder op het matje, Nancy belooft haar leven te beteren. Michael is gecharmeerd door de verschijning van Sandrine. Mathilde ergert zich aan de onvoorzichtigheid van Maarten.

Aflevering 168 (#2193) - woensdag 25 april 2007

Eric is tevreden nu z’n hele gezin weer samen is. Sandrine wil haar relatie met Ann geheim houden voor Geert. Dorien kan niet komen werken bij Femke. Cois heeft medelijden met Frank. Simonne amuseert zich intussen prima met de ‘nieuwe’ Mo.

Aflevering 169 (#2194) - donderdag 26 april 2007

Maarten verrast Eva met een peperduur geschenk. Daisy heeft een date geregeld voor Frank. Geert en Sandrine gaan samen naar de receptie van de kapperszaak. Marie nodigt Michael uit, tot ergernis van Luc. Femke krijgt parkeerles van Youssef.

Aflevering 170 (#2195) - vrijdag 27 april 2007

Leontien betrapt Marie en Luc. Frank voelt zich schuldig na het geslaagde avondje uit met Julia, Daisy en Cois. Mathilde ontdekt de ring van Eva. Kasper wil een laptop. Ann zet Michael op z’n plaats.