Wikia

Week 34

Week 35

Week 36

Aflevering 171 (#2196) - maandag 30 april 2007

Dorien is stapelgek op Michael. Rosa maakt zich steeds meer zorgen om Jenny die vergeetachtig begint te worden. Cois heeft het niet gemakkelijk met Frank. Geert waarschuwt z’n dochter voor Ann.

Aflevering 172 (#2197) - dinsdag 1 mei 2007

Nancy vreest dat Dokter Geert geen tijd meer zal hebben voor Britney. Werner gaat Eric opzoeken. Maarten geeft nog meer geld uit. Kasper kan het chatten niet laten. Marie wordt geconfronteerd met Leontien.

Aflevering 173 (#2198) - woensdag 2 mei 2007

Eva wordt ondervraagd door de politie. Jenny blijft bang voor de vreemde telefoontjes die ze steeds krijgt. Martine herkent Victor uit een ver verleden. Marie gaat lunchen met Michael, Luc kan daar niet mee lachen. Kasper heeft afgesproken met z’n chat-vriendinnetje.

Aflevering 174 (#2199) - donderdag 3 mei 2007

Rosa wil het vriendinnetje van Kasper beter leren kennen. Eric en Martine genieten van elkaar. Luc worstelt met zijn jaloezie. Dorien plant een feestje in de loft. Mo en Simonne gaan samen met Yvette kaarten.

Aflevering 175 (#2200) - vrijdag 4 mei 2007

Mathilde weet Eva te sussen met een smoesje. Yvette voelt zich eenzaam nu het weer goed klikt tussen Mo en Simonne. Jenny is helemaal over haar toeren. Cois, Daisy, Frank en Julia gaan nog eens samen op stap.