Wikia

Week 36

Week 37

Week 38

Aflevering 181 (#2206) - maandag 14 mei 2007

De hele woonkamer van Marianne staat op stelten nu de decoratiewerken zijn begonnen. De spanning is te snijden. Frank brengt een bezoekje aan Leontien. Luc daagt eindelijk weer op bij Marie Design. Het mysterie rond de robijn wordt nog complexer.

Aflevering 182 (#2207) - dinsdag 15 mei 2007

Youssef zorgt ervoor dat Femke voldoende rust krijgt. Jenny laat de sloten van haar appartement vervangen, maar dat kan haar niet kalmeren. Met Leontien gaat het intussen veel beter nu ze opnieuw werk heeft. Eva verzorgt Maarten tijdens de afwezigheid van Mathilde.

Aflevering 183 (#2208) - woensdag 16 mei 2007

Waldek wil Luc niet langer in de buurt van Rosa zien. Sandrine zit voortdurend bij Smeekens, Ann voelt zich wat uitgesloten. Femke kan het bezoek van Nancy niet echt appreciëren. Cois gaat Daisy verrassen met een geschenkje.

Aflevering 184 (#2209) - donderdag 17 mei 2007

Marie moet dringend op zoek naar geld als ze Marie Design niet wil kwijtspelen. Franky gaat op bezoek bij Frank. Sam gaat langs bij Femke. Mo wil een etentje organiseren met Youssef en Aisha. Rosa maakt zich ernstige zorgen om Jenny. Maarten gaat op zoek naar de kruidendruppels.

Aflevering 185 (#2210) - vrijdag 18 mei 2007

Cois krijgt net voor de danswedstrijd last van plankenkoorts. Mathilde geeft Eva de schuld van wat er met Maarten is gebeurd. Marianne en Rosa hebben hun bedenkingen bij het verhaal van Victor. Simonne kiest duidelijk de kant van Youssef.