Wikia

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 41 (#2066) - maandag 30 oktober 2006

Eric is helemaal van de kaart. Rosa en Waldek overwegen om Kasper een technische richting te laten volgen. Kasper begint meteen grote plannen te maken. Eva gaat op zoek naar werk. Nele keert terug naar het afkickcentrum.

Aflevering 42 (#2067) - dinsdag 31 oktober 2006

Eric en Martine hebben een goed gesprek met Sofie. Luc gaat de bovenverdieping van Fit & Fun inrichten, maar Marie is daar niet blij mee. Kasper probeert op allerlei manieren aan geld te geraken. Femke eist de auto van Baget op.

Aflevering 43 (#2068) - woensdag 1 november 2006

Nancy wil graag meer weten over de relatie tussen Femke en Wim. Aisha polst naar de gevoelens van Mo voor Simonne. Marie roept de hulp in van Sandrine. Simonne, Franky, Mo en Cois bezoeken het graf van Frank. Cois schrikt zich een ongeluk.

Aflevering 44 (#2069) - donderdag 2 november 2006

Frank vertelt zijn hele verhaal aan Cois. Kasper wil dubbel zakgeld, maar voor wat, hoort wat. Luc verdedigt zijn beslissing tegenover Marie. Hij is niet erg opgezet met de aanwezigheid van Sandrine. Smeekens neemt zijn taak als peter niet licht op.

Aflevering 45 (#2070) - vrijdag 3 november 2006

Eric heeft het moeilijk om de realiteit onder ogen te zien. De tweede fuif van Sam in Fit en Fun is opnieuw een succes. Marie nodigt Luc en Lowie uit op een pannenkoek en een film. Cois besluit wat vaker bij Simonne over de vloer te komen.