Wikia

Seizoen 12

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#2221) - maandag 3 september 2007

Werner slaagt erin om Eva en Nandje uit de brand te redden. Eva is hem zeer dankbaar. Maarten wordt echter in een gevecht met Waldek verpletterd door een brandende balk. Ondertussen is Nandje wel in levensgevaar. Ook Eva en Werner zijn in het ziekenhuis beland, net zoals Dorien en Sam. Amber heeft Kasper overtuigd om vluchtmisdrijf te plegen. Sam is onmiddelijk aan de betere hand, maar met Dorien gaat het niet goed. Ze droeg immers haar gordel niet. Jenny bespreekt haar argwaan tegenover Victor met Marianne.

Aflevering 2 (#2222) - dinsdag 4 september 2007

Ann vindt het briefje van dokter Geert op zijn bureau terug. Hij neemt al zijn vakantiedagen op. Frank ziet zijn toekomst met Simonne rooskleurig in, en vertelt Cois over hun kus. Nandje is buiten levensgevaar. Eva wil terug met Werner intrekken wanneer ze terug naar huis mag. Kasper krijgt te horen wie er in de auto zat bij het accident dat hij veroorzaakte. Marianne en Rosa steunen Jenny in de confrontatie met Victor. Beiden vertrouwen hem dan ook niet. Maar dan komt Victor binnen...

Aflevering 3 (#2223) - woensdag 5 september 2007

Jenny confronteert Victor met de krantenartikels. Marianne probeert Jenny aan haar kant de houden, en niet aan die van Victor. Wat later krijgt Victor een hevige woedeaanval. Kasper voelt zich schuldig. De dokter heeft nieuws: Dorien haar ruggenwervels zijn beschaldigd. Het bloed van Sam is gecontroleerd. Zijn promilegehalte was hoger dan de norm. De ouders van Dorien verbieden hem hun dochter nog te zien. Marie kijkt uit naar de macht die ze kan verkrijgen, maar vangt tot haar grote frustratie bot bij de bank.

Aflevering 4 (#2224) - donderdag 6 september 2007

Cois nodigt Daisy uit op een etentje bij zijn thuis. Marianne uit haar ongenoegen tegenover Ann van de manier waarop ze haar met Sandrine zag kussen. Sam kan op weinig begrip rekenen van Ludo, de vader van Dorien. Marie moet binnen de week geld op tafel leggen. Geld dat ze niet heeft. Kasper luistert een gesprek tussen Jenny en Sam af. Hij hoort hoe Sam de dader van het vluchtmidrijf een lafaard noemt. Femke heeft een besluit genomen in verband met Ter Smissen Baget. Ze laat het failliet gaan.

Aflevering 5 (#2225) - vrijdag 7 september 2007

Frank zoekt contact met Simonne. De nieuwe toenadering is echter zonder succes. Amber chanteert Kasper wanneer die de politie wilt inlichten over het ongeval. Luc raadt Femke aan om de auto van Ter Smissen Baget te laten 'verdwijnen' voor ze het faillisement aanvraagt. Eva en Werner lijken elkaar opnieuw gevonden te hebben. De date van Cois en Daisy verloopt minder goed. Cois krijgt het gevoel dat er iemand anders in het spel is. Daarbij valt ook nog eens Frank binnen met een stapelzatte Luc.