Wikia

Week 1

Week 2

Week 3

De 2de week van het 13de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 10 september tot 14 september 2007.

Aflevering 6 (#2226) - maandag 10 september 2007

Ludo wil weten wat er met Dorien scheelt. Kasper lucht zijn hart bij Aisha. Rosa wil dat Jenny naar de politie gaat. Yvette stelt zich vragen bij de overenthousiaste Simonne. Eva kan Femke overtuigen om mee te gaan naar Fit & Fun.

Aflevering 7 (#2227) - dinsdag 11 september 2007

Marianne is niet te spreken over het gedrag van Geert. Ludo gelooft niet dat er een brommer is betrokken bij het ongeval. Cois wil duidelijkheid over de gevoelens van Daisy. Victor wil weten hoe het met Jenny gaat.

Aflevering 8 (#2228) - woensdag 12 september 2007

Rosa en Jenny gaan langs bij de politie. Kasper is het beu om een lafaard te zijn. Sandrine weet niet hoe ze haar vader moet benaderen. Franky probeert de ongelukkige Cois wat op te beuren.

Aflevering 9 (#2229) - donderdag 13 september 2007

Cois heeft het moeilijk met zijn zelfbeeld. Nancy komt Femke opzoeken, maar ze heeft iemand meegebracht. Monard heeft nieuws voor Jenny. Luc bezorgt Marie het nodige geld. Geert blijft zich erg afstandelijk gedragen ten huize Bastiaens.

Aflevering 10 (#2230) - vrijdag 14 september 2007

Waldek en Rosa zijn het niet eens over wat ze nu met Kasper moeten aanvangen. Femke doet beroep op Eddy om haar wat uit de nood te helpen. Frank moet tegen zijn zin mee met Cois, Daisy en Julia. Ann pakt Geert hard aan.