Wikia

Week 2

Week 3

Week 4

Aflevering 11 (#2231) - maandag 17 september 2007

De toestand van Dorien is zorgwekkend. Monard gelooft in de onschuld van Victor. Kasper gaat met Sam praten. Marie wil weten waar het geld van Luc vandaan komt. Simonne en Yvette vrezen dat Frank een slechte invloed heeft op Franky.

Aflevering 12 (#2232) - dinsdag 18 september 2007

Waldek en Rosa hebben last van hun geweten. Jenny wil opnieuw met Victor praten. Femke heeft de hulp van Eddy nodig. Marianne slaagt er eindelijk in om Geert te strikken voor een gesprek. Luc blijft zwijgen over de oorsprong van het geld.

Aflevering 13 (#2233) - woensdag 19 september 2007

Youssef ontfermt zich over Femke. Kasper blijft worstelen met schuldgevoelens. Eric en Martine maken zich zorgen om hun zoon. Luc trekt opnieuw in bij Marie. Marianne organiseert een lunch voor Geert, Sandrine en Ann.

Aflevering 14 (#2234) - donderdag 20 september 2007

Geert twijfelt eraan of Sandrine wel écht zijn dochter is. Dorien herinnert zich steeds meer van het ongeval. Youssef maakt kennis met Nancy en Eddy. Simonne gaat langs bij Frank, maar die heeft net bezoek.

Aflevering 15 (#2235) - vrijdag 21 september 2007

Victor moet uit de buurt van Marleen blijven. Eddy heeft de auto van Femke kunnen verkopen. Dorien krijgt slecht nieuws te verwerken. Amber is opgelucht dat Kasper heeft gezwegen over haar betrokkenheid.