Wikia

Week 3

Week 4

Week 5

De 4de week van het 13de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 24 september tot 28 september 2007.

Aflevering 16 (#2236) - maandag 24 september 2007

Luc probeert Frank voor zijn kar te spannen. Ann en Sandrine genieten van hun uitje. Ten huize Bastiaens botert het helemaal niet tussen Marianne en Geert. Sam wordt plots overvallen door een enorm schuldgevoel.

Aflevering 17 (#2237) - dinsdag 25 september 2007

Sam wil niet dat zijn ouders terug in de loft komen wonen. Ann en Sandrine hebben een openhartig gesprek. Rosa overtuigt Kasper om op bezoek te gaan bij Dorien. Leontien wil niet dat Luc Lowie nog ziet, maar Frank doet haar twijfelen.

Aflevering 18 (#2238) - woensdag 26 september 2007

Frank is niet te spreken over het verrassingsetentje van Daisy en Julia. Sandrine wil een DNA-test laten uitvoeren. Femke ontdekt wat Eddy heeft uitgestoken. Luc wil Lowie absoluut terugzien.

Aflevering 19 (#2239) - donderdag 27 september 2007

Het gesprek tussen Eric, Martine, Rosa en Waldek loopt slecht af. Luc bezorgt Lowieke, Franky en Frank een aangename namiddag. Dorien wil dat Ludo wat vriendelijker doet tegen Sam. Rosa weet niet wat ze van Victor moet denken.

Aflevering 20 (#2240) - vrijdag 28 september 2007

De politie komt Kasper ondervragen. Aisha mag voorlopig bij Simonne gaan wonen. Frank wordt opnieuw radicaal afgewezen door Simonne, en ook Julia toont nog weinig interesse. Jenny krijgt onverwacht bezoek.