Wikia

Week 4

Week 5

Week 6

De 5de week van het 13de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 1 oktober tot 5 oktober 2007.

Aflevering 21 (#2241) - maandag 1 oktober 2007

Jenny is onder de indruk van het verhaal van Marleen. Kasper wordt in het nauw gedreven. De spanning tussen Geert en Sandrine bereikt een hoogtepunt. Dorien krijgt haar eerste behandeling. Ann doet Youssef een voorstel.

Aflevering 22 (#2242) - dinsdag 2 oktober 2007

De politie komt langs in Ter Smissen. Rosa wil dat Jenny de geloofwaardigheid van Marleen test. Sam voelt zich schuldig. Aisha wil niet langer in de loft blijven wonen. Smeekens en Marianne hebben een diepgaand gesprek.

Aflevering 23 (#2243) - woensdag 3 oktober 2007

Simonne is getuige van een ruzie tussen Luc en Marie. Aisha trekt in bij Simonne en Mo. Ondanks haar geldproblemen, gaat Femke mee shoppen met Eva. Ludo en Sonja bespreken de toekomst van hun dochter, Dorien.

Aflevering 24 (#2244) - donderdag 4 oktober 2007

Frank waagt zijn kans bij Julia. Dorien maakt ambitieuze toekomstplannen. Youssef en Nancy willen dat Femke wat spaarzamer wordt. Werner en Eva genieten van een intiem etentje.

Aflevering 25 (#2245) - vrijdag 5 oktober 2007

Eric en Martine willen Sam steunen in deze moeilijke periode. Werner is aangeslagen door Eva’s paniekreactie. De uitslag van het DNA-onderzoek is toegekomen. Jenny gaat Marleen opzoeken en begint weer te twijfelen. Femke wordt op de rooster gelegd door de politie.