Wikia

Week 6

Week 7

Week 8

De 7de week van het 13de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 15 oktober tot 19 oktober 2007.

Aflevering 31 (#2251) - maandag 15 oktober 2007

Marie bekent aan Simonne dat ze schrik heeft van Luc. Eric en Martine zijn niet te spreken over de plannen van Sam. Nancy wil dat Femke ervoor zorgt dat Eddy weer vrijkomt. Simonne en Frank beseffen dat hun echtscheiding binnenkort realiteit zal worden.

Aflevering 32 (#2252) - dinsdag 16 oktober 2007

Dorien heeft het zwaar en stuurt Sam wandelen. Sandrine maakt zich zorgen om Marie en vraagt raad aan Ann. Leontien wil Luc niet meer in de buurt van Lowie. Frank heeft het moeilijk met de nakende echtscheiding.

Aflevering 33 (#2253) - woensdag 17 oktober 2007

Victor wil weten wat Marleen van plan is. Aisha stort haar hart uit bij Simonne. Smeekens vertrekt met B-FAST op oefenstage naar Ijsland. Simonne en Frank gaan samen naar de rechtbank. Eric en Martine stellen voor om Dorien te gaan bezoeken.

Aflevering 34 (#2254) - donderdag 18 oktober 2007

Victor weet Waldek te overtuigen om hem te helpen. Julia troost Frank na zijn bezoek aan de rechtbank. Cois waagt nogmaals een poging bij Daisy. Simonne en Sandrine maken zich met de dag meer zorgen om Marie. Kasper zit in zak en as als hij merkt dat Amber zijn brief heeft teruggestuurd.

Aflevering 35 (#2255) - vrijdag 19 oktober 2007

Ludo en Sonja moeten toegeven dat Sam een goede invloed heeft op Dorien. Marie valt helemaal overstuur binnen bij Simonne. Jenny ontdekt wat er nu precies is gebeurd bij Marleen. Youssef en Ann krijgen in de praktijk bezoek van een zieke notaris, Peter Vlerick.