Wikia

Seizoen 13

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#2416) - maandag 1 september 2008

Frank en Simonne gaan op zoek naar Franky en Luc. Geert en Claire hebben belangrijk nieuws voor Marianne. Eddy licht Nancy in over de terugkeer van een oude bekende. Martine pakt Eric aan over z’n gedrag op het huwelijk.

Aflevering 2 (#2417) - dinsdag 2 september 2008

Peter wil het terug bijleggen met Sofie. Marianne maakt zich zorgen om Geert en Claire. Dankzij Kasper ontdekt Frank een belangrijke tip om Franky terug te vinden. Mike doet er alles aan om Femke te charmeren.

Aflevering 3 (#2418) - woensdag 3 september 2008

Met de hulp van Yvette komen Frank en Simonne de schuilplaats van Luc en Franky op het spoor. Marianne en Geert keren terug van hun reis naar Oman. Peggy vertelt Rosa de ware reden van haar terugkeer uit Canada.

Aflevering 4 (#2419) - donderdag 4 september 2008

Simonne vreest dat Frank weer in de gevangenis zal belanden. Ann is opgetogen met de relatie van Geert en Claire. Frank gaat naar Eric en Martine met zijn verhaal over Sofie. Mike nodigt Femke uit op een etentje bij zijn broer.

Aflevering 5 (#2420) - vrijdag 5 september 2008

Rosa vindt dat Peggy een keuze moet maken. Eric schakelt een privé-detective in om Sofie op te sporen. Nancy is helemaal niet blij met de terugkeer van Mike. Marianne lucht haar hart bij Jenny.