Wikia

Week 9

Week 10

Week 11

Aflevering 46 (#2461) - maandag 3 november 2008

Nancy wordt opgenomen in het ziekenhuis. Eddy wordt opgepakt. Rosa en Waldek leven op gespannen voet. Eric weigert de hulp van Peter te aanvaarden. Peggy verdedigt haar beslissing.

Aflevering 47 (#2462) - dinsdag 4 november 2008

De kloof tussen Rosa en Waldek wordt steeds groter. Alle betrokkenen beluisteren de stem van de anonieme beller. Jens wil het weer goed maken met Julia. Eddy roept de hulp van Mike in. Luc herinnert Mike aan zijn belofte.

Aflevering 48 (#2463) - woensdag 5 november 2008

De toestand van Nancy blijft kritiek. Mike probeert Femke te troosten. Peter herkent de stem van de anonieme beller. Cois is sprakeloos wanneer hij Jens tot twee maal toe betrapt. Kris wil haar collega’s verrassen. Rosa wil de brokken lijmen.

Aflevering 49 (#2464) - donderdag 6 november 2008

Waldek wil Kris helpen door de schuld op zich te nemen. De herkenning van de anonieme beller zorgt voor een toenadering tussen Eric en Peter. Mike haalt z’n slag thuis. Cois licht Paulien en Katrien in over Jens z’n dubbele agenda.

Aflevering 50 (#2465) - vrijdag 7 november 2008

Paulien en Katrien leren Jens een lesje. Sam verrast Dorien. De verdachte beller wordt serieus op de rooster gelegd. Mo neemt een beslissing over de toekomst van Kris. Rosa wacht tevergeefs op Waldek.