Wikia

Week 10

Week 11

Week 12

Aflevering 51 (#2466) - maandag 10 november 2008

Eric gaat zelf de confrontatie aan met De Moor. Luc zorgt ervoor dat Rosa begint te twijfelen aan Waldek. Marianne gedraagt zich als een dolverliefde puber. Het huiswerk van Franky blijkt een hele opgave te zijn.

Aflevering 52 (#2467) - dinsdag 11 november 2008

Eric en Peter verliezen hun zelfbeheersing in de confrontatie met Rudi De Moor. Mike ziet een avondje babysitten totaal niet zitten. Waldek en Kris kunnen het steeds beter met elkaar vinden. Geert daagt onverwacht op.

Aflevering 53 (#2468) - woensdag 12 november 2008

Marianne is dolgelukkig nu Geert terug is. Luc ziet Mike overal opduiken. Peggy praat met Jenny over Waldek en Kris. Eric en Peter worden op het matje geroepen. Femke kan niet langer voor Britney zorgen.

Aflevering 54 (#2469) - donderdag 13 november 2008

Luc verzoent zich opnieuw met Femke. Franky is druk in de weer (én in de war) met het opstellen van zijn stamboom. Katrien wil testen of haar nieuwe liefje, Tim, wel echt trouw is. Peggy smeekt Waldek om terug naar huis te komen.

Aflevering 55 (#2470) - vrijdag 14 november 2008

Luc twijfelt over de schuld van Eddy. Peter blijft zich nog steeds schuldig voelen. Ann geniet van de aanwezigheid van Britney. Peggy krijgt plots last van hevige buikkrampen.