Wikia

Week 11

Week 12

Week 13

Aflevering 56 (#2471) - maandag 17 november 2008

Mo bemiddelt tussen Kris en Waldek. Smeekens belooft Femke te helpen waar hij kan. Mike en Luc spelen een kat-en-muisspelletje. Peggy en Jenny zetten Rosa onder druk om het bij te leggen met Waldek.

Aflevering 57 (#2472) - dinsdag 18 november 2008

Luc besluit afstand te nemen van Mike. Frank wil een hartig woordje spreken met Franky’s lerares. Ann geeft Peggy een uitbrander. Nancy’s uitzichtloze situatie weegt zwaar op Femke. Waldek zet de eerste stap.

Aflevering 58 (#2473) - woensdag 19 november 2008

Het gesprek tussen Waldek en Rosa verloopt niet echt zoals verwacht. Mike heeft dringend geld nodig. Het experiment van Paulien en Katrien krijgt nog een staartje. Jenny en Marianne hebben belangrijk nieuws voor Femke.

Aflevering 59 (#2474) - donderdag 20 november 2008

Julia raadt Tim aan om uit de buurt van haar dochters te blijven. Ann nodigt Peggy uit om bij haar te komen wonen. Simonne probeert Frank ‘de-alfa-man’ wat in te tomen. Mo moet een beslissing nemen over de toekomst van Kris.

Aflevering 60 (#2475) - vrijdag 21 november 2008

Eric gelooft niet in de zelfmoordpiste. Martine zoekt steun bij Peter. Femke is in de wolken met het goede nieuw. Mike wordt steeds zenuwachtiger. Julia wordt gek van de streken van haar dochters.