Wikia

Week 12

Week 13

Week 14

Aflevering 61 (#2476) - maandag 24 november 2008

Nu Waldek en Rosa weer samen zijn, keert ook Peggy terug naar Ter Smissen. Nancy herinnert zich nog steeds niks. Mike probeert Leo onder druk te zetten. Cois en Frank raken betrokken in een auto-ongeval. De politie besluit de zelfmoordpiste verder te onderzoeken.

Aflevering 62 (#2477) - dinsdag 25 november 2008

Leo is in alle staten na het ongeval van Frank en Cois. Nancy slaat wartaal uit. Ann vreest dat Rosa Peggy zal beïnvloeden. Martine voelt dat zij en Eric uit elkaar groeien en zoekt troost bij Sam. Eric zoekt hulp bij een helderziende.

Aflevering 63 (#2478) - woensdag 26 november 2008

Eric gelooft steeds meer in de krachten van de helderziende. Julia wil niet dat Katrien Tim nog meebrengt naar het appartement. Ann probeert zich niet meer op te dringen bij Peggy. Dorien geniet van het studentenleven. Het klikt steeds beter tussen Kris en Mo.

Aflevering 64 (#2479) - donderdag 27 november 2008

Eric gelooft dat Sofie nog leeft. Peggy gaat met Kris praten over Waldek. Cois is weer helemaal in de war wanneer hij Paulien betrapt. Femke hoopt dat Nancy zich wat meer gaat herinneren na een bezoekje van Britney.

Aflevering 65 (#2480) - vrijdag 28 november 2008

Simonne laat Frank eens goed zweten. Eric wil dat Martine meegaat naar de helderziende. Paulien en Katrien geven hun moeder een koekje van eigen deeg. Mike besluit Nancy een bezoekje te brengen.