Wikia

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 66 (#2481) - maandag 1 december 2008

Femke bezorgt Mike een alibi. De politie wil een ante-mortemdossier over Sofie opstellen. Peter probeert Eric te waarschuwen voor de helderziende. Ann vreest dat ze alle mooie momenten van de zwangerschap van Peggy zal missen.

Aflevering 67 (#2482) - dinsdag 2 december 2008

Ann beseft dat ze Peggy nu best even met rust laat. Leo vreest dat hij met een financiële kater zal achterblijven. Kris vraagt hulp aan Mo. Nancy valt door de mand bij de ondervraging. Eric smeekt de helderziende opnieuw om hulp.

Aflevering 68 (#2483) - woensdag 3 december 2008

Julia en Simonne bereiden een feestje voor. Mo gaat dan toch in op het voorstel van Kris. Femke weigert nog naar Nancy te luisteren. Rosa polst bij Waldek naar z’n gevoelens voor Kris.

Aflevering 69 (#2484) - donderdag 4 december 2008

Rosa beseft dat ze haar relatie met Waldek niet als vanzelfsprekend mag beschouwen. Franky eist een sinterklaasgeschenk. Sam vraagt hulp aan Peter om de helderziende te ontmaskeren. Nancy wil dat Luc Mike in het oog te houdt.

Aflevering 70 (#2485) - vrijdag 5 december 2008

Luc overtuigt Femke om met Nancy te gaan praten. Peggy heeft de controle bij de gynaecoloog overgeslagen. Tijdens het feestje van Julia, Simonne, Frank en Cois komen de Sint en Zwarte Piet plots langs. Eric laat zich inpakken door de helderziende.