Wikia

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 71 (#2486) - maandag 8 december 2008

Femke reageert vol ongeloof op het verhaal van Nancy. Martine heeft geen vat meer op Eric. Waldek is jaloers wanneer hij ziet hoe goed het klikt tussen Kris en Mo. Mike drijft de druk op bij Leo.

Aflevering 72 (#2487) - dinsdag 9 december 2008

Luc geeft Femke goede raad. Mike voelt dat er iets scheelt met Femke. Mo zorgt voor een kleine verrassing voor Kris. Ann wil graag mee met Peggy en Rosa naar de gynaecoloog. Martine haalt al hun geld van de spaarrekening.

Aflevering 73 (#2488) - woensdag 10 december 2008

Luc waarschuwt Femke dat ze best afstand houdt van Mike. Femke gaat de confrontatie aan met Nancy. Eric dreigt ermee hun auto te verkopen. Peter en Sam kunnen bewijzen dat de helderziende een oplichter is. Leo besluit dan toch om zijn aandelen te verkopen.

Aflevering 74 (#2489) - donderdag 11 december 2008

De helderziende doet een voorspelling die plots blijkt uit te komen. Femke wacht wanhopig op bewijs zodat ze eindelijk zekerheid heeft. Eddy zorgt voor een verrassing bij Nancy’s thuiskomst. Cois wordt geveld door een kinderziekte.

Aflevering 75 (#2490) - vrijdag 12 december 2008

Eric, Martine en Peter trekken naar de plek waar de laars van Sofie is gevonden. Luc bezorgt Femke het sluitende bewijs. Waldek wordt geconfronteerd met tegenstrijdige gevoelens. Peggy bruist van de energie.