Wikia

Week 15

Week 16

Week 17

Aflevering 76 (#2491) - maandag 15 december 2008

Eric heeft het moeilijk om de realiteit te aanvaarden. Mike laat voor het eerst z’n ware aard zien aan Femke. Peter wordt meegevraagd naar het politiebureau. Yvette zet Leo onder druk om Mike zo snel mogelijk te betalen.

Aflevering 77 (#2492) - dinsdag 16 december 2008

Luc probeert een razende Eddy te kalmeren. De politie ondervraagt Peter. Frank wordt overmand door schuldgevoelens. Eric beseft eindelijk dat de helderziende een oplichter is. Femke, Eddy en Nancy zijn op zoek naar iets om Mike te klissen.

Aflevering 78 (#2493) - woensdag 17 december 2008

Eddy geeft toe aan Nancy dat hij drugs heeft gesmokkeld voor Mike. Na een bezoek aan Martine, voelt Frank zich al een stuk beter. Mo en Waldek strijden discreet om de aandacht van Kris. Femke gaat de kamer & kluis van Mike doorzoeken.

Aflevering 79 (#2494) - donderdag 18 december 2008

Luc port Mo aan om zijn gevoelens aan Kris kenbaar te maken. Inspecteur Geens legt Eric en Martine een namenlijst voor. Zij herkennen geen enkele naam, maar Luc wel. Ann neemt Peggy in dienst bij Fit en Fun. Femke vreest dat ze Mike nooit zullen kunnen strikken.

Aflevering 80 (#2495) - vrijdag 19 december 2008

Kris is teleurgesteld na de kus van Mo. Dankzij de hulp van Geert dreigt de helderziende Karel nu toch door de mand te vallen. Luc legt z’n visie uit aan Femke: plots vallen de puzzelstukjes op hun plaats. Mike voelt dat het tijd is voor hem om te vertrekken.