Wikia

Week 16

Week 17

Week 18

Aflevering 81 (#2496) - maandag 22 december 2008

Mike wordt op de rooster gelegd door Geens en Stassens. Nancy en Femke proberen hun verhaal angstvallig geheim te houden. Leo is in paniek wanneer hij hoort dat Mike is opgepakt. Peter wordt ondervraagd over het drugsverleden van Sofie.

Aflevering 82 (#2497) - dinsdag 23 december 2008

Luc dringt de kamer van Mike binnen. Layla bevestigt het alibi van Mike. Geens vermoedt dat Femke en Nancy iets achterhouden. Eric en Martine krijgen schokkend nieuws te horen. Femke wil nog iets aan haar verklaring toevoegen.

Aflevering 83 (#2498) - woensdag 24 december 2008

Mo nodigt Kris uit voor het kerstdiner. Leo vreest dat Mike een oplichter is. Femke wordt geconfronteerd met een heel zelfzekere Mike. Katrien mag niet meer met Tim omgaan vanwege haar slecht rapport. Marianne nodigt Eric en Martine uit voor een sobere kerstmaaltijd.

Aflevering 84 (#2499) - donderdag 25 december 2008

Ten huize Bastiaens worden herinneringen opgehaald aan Sofie. Bij Mo en Kris wordt het een intiem kerstfeest. Leo is in alle staten na z’n korte trip naar Spanje. Katrien keert met hangende pootjes terug van bij haar vader.

Aflevering 85 (#2500) - vrijdag 26 december 2008

De begrafenis van Sofie wordt in beperkte kring gehouden. Leo stapt naar de politie in de hoop z’n geld te kunnen terugkrijgen. Mike wordt vrijgelaten. Nancy wil Femke gaan waarschuwen. Mike verstoort de koffietafel en zorgt voor een helse chaos in Ter Smissen.