Wikia

Week 17

Week 18

Week 19

Aflevering 86 (#2501) - maandag 29 december 2008

Er heerst grote chaos in Ter Smissen. Dokter Geert leidt alles in goede banen tot de politie ter plaatse is. Geens wil van alle aanwezigen een verklaring afnemen. Femke wordt afgevoerd naar het ziekenhuis. Rosa, Waldek en Jenny ontdekken wie Mike eigenlijk echt was.

Aflevering 87 (#2502) - dinsdag 30 december 2008

Femke is helemaal van de kaart en kan voorlopig niet ondervraagd worden. Geens staat voor een raadsel. Leo eist dat de politie z’n geld gaat zoeken. Het moordwapen wordt gevonden. Pierre heeft het uitgemaakt met Lindsey.

Aflevering 88 (#2503) - woensdag 31 december 2008

Nancy vreest dat de politie Femke zal opsluiten. Leo geeft Yvette de schuld van z’n verloren geld. Geens en Boons vermoeden dat Femke meer weet. Cois nodigt een eenzame uit voor oudejaarsavond. Katrien krijgt aangenaam bezoek op oudejaarsavond.

Aflevering 89 (#2504) - donderdag 1 januari 2009

Martine en Eric gaan samen naar het graf van Sofie. Mo en Kris blijken elkaar toch nog niet zo goed te kennen. Nancy mist Femke, Eddy probeert haar te troosten. Tussen Yvette en Leo gaat het van kwaad naar erger. Waldek verklaart zijn eeuwige liefde aan Rosa.

Aflevering 90 (#2505) - vrijdag 2 januari 2009

Paulien zit duidelijk nog met Jens in haar hoofd. Cois maakt zich zorgen over de voortdurende aanwezigheid van Pierre. Kris is de opmerkingen van Luc en Waldek beu. Wanneer Nancy hoort dat Femke is overgebracht naar de gevangenis, neemt ze een beslissing.