Wikia

Week 18

Week 19

Week 20

Aflevering 91 (#2506) - maandag 5 januari 2009

Frank wil dat Leo dringend iets doet aan de situatie met Yvette. Martine wil dat Eric de erfenis van Sofie gaat regelen bij Peter. Tot grote ergernis van Eddy gaat Nancy zich aangeven. Geens confronteert Femke met nieuwe feiten.

Aflevering 92 (#2507) - dinsdag 6 januari 2009

De politie staat voor een raadsel. Er komt nieuws binnen over het moordwapen. Eric, Martine en Sam bespreken wat ze met de erfenis van Sofie gaan doen. Ann ontfermt zich over Britney. Peggy werkt een nieuw voorstel uit voor Fit en Fun.

Aflevering 93 (#2508) - woensdag 7 januari 2009

Eric zoekt troost bij het graf van Sofie. Yvette wil het eindelijk bijleggen met Leo. Mo is helemaal weg van Kris. Geens probeert Nancy in de val te lokken. Leo zoekt zijn geld in de kamer van Femke.

Aflevering 94 (#2509) - donderdag 8 januari 2009

Geens en Boons vermoeden dat Femke de identiteit van de dader kent. Marianne maakt zich ernstige zorgen om Eric. Waldek probeert afstand te nemen van Kris. De politie ontdekt dat Sam en Femke vroeger een relatie hadden.

Aflevering 95 (#2510) - vrijdag 9 januari 2009

Marianne heeft een verrassing voor Martine en Eric. De politie confronteert Sam en Femke met elkaar. Cois vertrouwt Pierre voor geen haar. Leo heeft een oplossing gevonden voor zijn financiële problemen.